فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب

دکتر علی محمد ملاحی

دکتر علی محمد ملاحی : (دكتر طب سنتي و دكتر گياهي در شهر گرگان) در سال ۱۳۷۹ قبل از فارغ التحصیلی در رشته پزشكي دانشگاه مشهد و زمانيكه در صحن حرم رضوی و در مراسم دعای پرفيض کمیل حضور داشت به طور كاملاً اتفاقي با يكي از پزشكان طلبه آشنا شد، اين آشنايي ابتدايي، موجب علاقمندی ایشان به طب سنتی اسلامی و يا همان  گردید.

دكتر ملاحي در گرگان

دكتر ملاحي مدیر عامل موسسه طب الرضای گلستان و شهر گرگان، گویی راه گم کرده ای را بازیافته بود و سالی بعد به نوای ( هل من ناصر) استاد فقید و عالم فرزانه استاد حسین خیراندیش لبیک گفته و در موسسه تحقیقات حجامت ایران زیر نظر اساتید برجسته، مبانی طب سنتی اسلامی را فرا گرفت و فعالیت پژوهشی خود را از سال ۱۳۸۱ آغاز نمود. و ضمن بازیابی و باز آموزشی روش های علمی و مطالعات جدید در این حوزه و شرکت در همایش ها و کنگره ها و کلاس های مختلف طب سنتی به کسب تجربه در امر درمان بیماران و ثبت کلیه مطالعات و تجربیات خود در استان های خراسان و سیستان و بلوچستان و تهران پرداخت و در سال ۱۳۸۵ به زادگاه خویش و شهر گرگان مراجعت نمود.

از همان سال اندیشه تأسیس یک مرکز علمی و تحقیقاتی طب و سلامت و دكتر گياهي در شهر گرگان را به مرحله برنامه ریزی و اجرایی نزدیک و نزدیک تر می نمود لیکن عدم آگاهی مسئولین امر بهداشت و عدم وجود یک اراده قوی واقع گرا در رده های بالای مسئولیت بهداشت و درمان مانع سخت و سنگین بر پیش روی آن طبیب و محقق پرتلاش بود و در این راه خسارت های مادی و معنوی بسیاری را متحمل گردید اما لحظه ای از اعتقاد راسخ خود چشم پوشی ننمود.

دکتر علی محمد ملاحی

دکتر علی محمد ملاحی

دکتر علی محمد ملاحی در سال ۱۳۸۸ و با ملاقات های مکرر و ده ها جلسه توجیهی با روحانیون و ائمه جماعات و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی طلاب علوم دینی، مسئولین کشوری و لشکری و پزشکان مختلف مستقر در استان به تشریح ایده های متعالی خود پرداخت و مهر تأییدشان را به عنوان پشتوانه ای در ادامه راه می دانست و در تمام این لحظات از راهنمایی حکیم فرزانه- استاد خیراندیش- بهره کافی می برد.

پژوهش در حوزه طب اسلامی

دكتر ملاحي در شهر گرگان، با کسب جایگاه ویژه در رده های مسئولین اکنون نوبت اطلاع رسانی عمومی و آگاهی جامعه از شیوه جدید نظام سلامت ( که در واقع همان شیوه اصلی و قدمت تاریخی طب سنتی بوده) فرا رسیده بود. با این امید که افزایش تقاضای مردمی مسئولین بهداشتی را مجاب نماید تا تعصبات علمی وابسته به علم نسبی را کنار گذاشته و یا حداقل اجازه ورود و پژوهش در حوزه طب اسلامی را صادر نمائید.

پتک محکم و آهنین آیین نامه ها و قوانین بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی پیکر جوان این تفکر نو را هر روز مجروح و خسته تر می نمود. استاد ارجمند جناب آقای دکتر ملاحی با ویزیت منزل و ویزیت های سیار درمانگاه های مختلف استان بعنوان طبیب سنتی جایگان محکم خود را در قلب مردم رنج دیده محکم تر می نمود.

موسسه طب الرضا استان گلستان

اما سال ۱۳۸۹ نقطه عطفی در پیشرفت راهبرد های طب سنتی استان گلستان بود.  هجوم گسترده مردم با تبلیغات شفاهی و دهان به دهان به منزل و مطب دکتر علی محمد ملاحی از یک طرف، و نیز تجمع و گرد هم آمدن چند تن از چهره های عضو موسسه و طلاب و روحانیون در کنار یکدیگر از طرف دیگر موجب شد تا همایش های آموزشی بزرگ را در شهر گرگان و در مراکز مختلف و بالاخره با حمایت های بی دریغ استانداری محترم، فرماندهان نظامی ، حوزه های علمیه، آموزش و  پرورش و سایر نهادهای دولتی و مردمی استان برگزار گردیده و بالاخره با تلاش های شبانه روزی در سال ۱۳۹۱ موسسه طب الرضا استان گلستان با رويكرد طب سنتي (دكتر گياهي) در گرگان به ثبت رسید. | دکتر علی محمد ملاحی

دکتر علی محمد ملاحی

 

شماره های تماس:

۰۱۷۳۲۲۳۳۰۹۱

۰۹۳۶۵۶۴۵۹۳۲

۰۹۳۹۱۷۱۴۶۷۱

دكتر گياهي در گرگان| دكتر ملاحي در گرگان | دكتر سنتي در گرگان | دكتر گياهي | دكتر ملاحي دكتر طب سنتي | طب سنتي در گرگان | دکتر علی محمد ملاحی